DISEINUA

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

DISEINUA

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

DISEINUA

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

Identitate grafikoa ulertuz

Identitate bisualaren mundu liluragarrian, hurrengo galdera hauen erantzunak aztertzen ditugu: nor gara? nola aurkezten gara mundura? eta zer da ezberdintzen gaituena? eta berezi egiten gaituena? Identitate grafikoak, bereziki, marka baten irudikapen bisualean oinarritzen da. Har dezagun denok ezagutzen dugun adibide bat: Coca Cola.

Ziurrenik, marka honetan pentsatzean, bere logo ikonikoa datorkigu burura, baina identitate grafikoa haratago doa, laten diseinutik kamioien aurkezpenetaraino. Starbucks, bere logo bereizgarriarekin eta edalontziak eta poltsak bezalako euskarriekin, beste adibide argia da. Maila pertsonalean nahiz profesionalean, lelo, tipografia, tamaina, logotipo eta elementu jakin batzuk biltzen dituen eskuliburu grafikoa da honen atzean dagoena.

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

Identitate grafikoaren funtsa aztertu ondoren, ikus dezagun zeintzuk diren nortasun grafikoa osatzen dituen elementuak.

  • Logotipoa – Zure Zeinua: Identitate grafikoan funtsezkoa den pieza da, edozein enpresak duen zeinua. Enpresa batentzat edota zure proiektu pertsonalarentzat bada ere, logoak zure baloreak transmititu beharko ditu. Denboragabetasuna eta “gutxiago gehiago da” kontzeptuak ezinbestekoak dira honetan.
  • Kolore Korporatiboak – Zure Paleta Identitarioa: Kolore korporatiboak beste alderdi garrantzitsuak dira. Hauek euskarri fisikoez gain, webgunearekin bat joan beharko dira eta branding edo identitate osoarekin koherenteak izan behar dute: logoan, papergintzan eta edozein material grafiko eta digitaletan. PANTONE kodeak erabiltzeak sendotasuna bermatzen du, bereziki inpresioetarako.
  • Tipografia – Zure Ikusizko Komunikazio Estiloa: Tipografiaren aukeraketa, tamaina eta estiloa identitate grafikoan laguntzen duten erabaki garrantzitsuak dira baita ere. Zure nortasunarekiko koherentzia funtsezkoa da. Zenbakizko karaktereak eta karaktere alfabetikoak hartzen dituen tipografia moldakorra aukeratzea da kasu honetan egokiena, beharrezkoak ez diren aldaketak saihestuz.
  • Identitate Bisualaren edo Markaren Eskuliburua: Identitate bisualaren eskuliburua, askotan oharkabean pasatzen den elementua den arren, marka baten esentzia grafikoaren zaindaria da. Logoaren xehetasunetatik hasita, koloreak eta tipografiak erabiltzeko jarraibideetaraino, eskuliburu hau funtsezkoa da markaren edozein erabilera egiteko. Dokumentu honen luzera aldatu egiten da, infografia zehatzetatik hasi eta 300 orrialdeko dokumentu zehatzetaraino, erakunde bakoitzaren beharretara egokituz.

Nortasun Grafikoa Garatzen

Nortasun grafikoa ezartzea liluragarria da. Hala ere, arrakastak aurretik egindako ikerketa sakon bat eskatzen du. Zure entzuleak ezagutu, zure sektorea ulertu eta zure esentzia islatzen dituen baloreak aukeratu. Proba eta errorea prozesuaren parte dira; azken emaitzak zure markaren, produktuaren edo negozioaren funtsa hartu behar ditu. Ikus-nortasunari buruzko eskuliburu batean dokumentatu, etorkizuneko aldaketetara erraz egokitzeko. Identitate grafikoa inoiz baino garrantzitsuagoa da mundu digitalean. Pentsatu al duzu noizbait eskuliburu bat sortzea?

Diseinu grafiko zerbitzu pertsonalizatu baten bila bazabiltza edo buruan ideiaren bat baduzu, ez izan zalantzarik eta jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuan gidatuko zaitugu!

Identitate grafikoa ulertuz

Identitate bisualaren mundu liluragarrian, hurrengo galdera hauen erantzunak aztertzen ditugu: nor gara? nola aurkezten gara mundura? eta zer da ezberdintzen gaituena? eta berezi egiten gaituena? Identitate grafikoak, bereziki, marka baten irudikapen bisualean oinarritzen da. Har dezagun denok ezagutzen dugun adibide bat: Coca Cola.

Ziurrenik, marka honetan pentsatzean, bere logo ikonikoa datorkigu burura, baina identitate grafikoa haratago doa, laten diseinutik kamioien aurkezpenetaraino. Starbucks, bere logo bereizgarriarekin eta edalontziak eta poltsak bezalako euskarriekin, beste adibide argia da. Maila pertsonalean nahiz profesionalean, lelo, tipografia, tamaina, logotipo eta elementu jakin batzuk biltzen dituen eskuliburu grafikoa da honen atzean dagoena.

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

Identitate grafikoaren funtsa aztertu ondoren, ikus dezagun zeintzuk diren nortasun grafikoa osatzen dituen elementuak.

  • Logotipoa – Zure Zeinua: Identitate grafikoan funtsezkoa den pieza da, edozein enpresak duen zeinua. Enpresa batentzat edota zure proiektu pertsonalarentzat bada ere, logoak zure baloreak transmititu beharko ditu. Denboragabetasuna eta “gutxiago gehiago da” kontzeptuak ezinbestekoak dira honetan.
  • Kolore Korporatiboak – Zure Paleta Identitarioa: Kolore korporatiboak beste alderdi garrantzitsuak dira. Hauek euskarri fisikoez gain, webgunearekin bat joan beharko dira eta branding edo identitate osoarekin koherenteak izan behar dute: logoan, papergintzan eta edozein material grafiko eta digitaletan. PANTONE kodeak erabiltzeak sendotasuna bermatzen du, bereziki inpresioetarako.
  • Tipografia – Zure Ikusizko Komunikazio Estiloa: Tipografiaren aukeraketa, tamaina eta estiloa identitate grafikoan laguntzen duten erabaki garrantzitsuak dira baita ere. Zure nortasunarekiko koherentzia funtsezkoa da. Zenbakizko karaktereak eta karaktere alfabetikoak hartzen dituen tipografia moldakorra aukeratzea da kasu honetan egokiena, beharrezkoak ez diren aldaketak saihestuz.
  • Identitate Bisualaren edo Markaren Eskuliburua: Identitate bisualaren eskuliburua, askotan oharkabean pasatzen den elementua den arren, marka baten esentzia grafikoaren zaindaria da. Logoaren xehetasunetatik hasita, koloreak eta tipografiak erabiltzeko jarraibideetaraino, eskuliburu hau funtsezkoa da markaren edozein erabilera egiteko. Dokumentu honen luzera aldatu egiten da, infografia zehatzetatik hasi eta 300 orrialdeko dokumentu zehatzetaraino, erakunde bakoitzaren beharretara egokituz.

Nortasun Grafikoa Garatzen

Nortasun grafikoa ezartzea liluragarria da. Hala ere, arrakastak aurretik egindako ikerketa sakon bat eskatzen du. Zure entzuleak ezagutu, zure sektorea ulertu eta zure esentzia islatzen dituen baloreak aukeratu. Proba eta errorea prozesuaren parte dira; azken emaitzak zure markaren, produktuaren edo negozioaren funtsa hartu behar ditu. Ikus-nortasunari buruzko eskuliburu batean dokumentatu, etorkizuneko aldaketetara erraz egokitzeko. Identitate grafikoa inoiz baino garrantzitsuagoa da mundu digitalean. Pentsatu al duzu noizbait eskuliburu bat sortzea?

Diseinu grafiko zerbitzu pertsonalizatu baten bila bazabiltza edo buruan ideiaren bat baduzu, ez izan zalantzarik eta jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuan gidatuko zaitugu!

Identitate grafikoa ulertuz

Identitate bisualaren mundu liluragarrian, hurrengo galdera hauen erantzunak aztertzen ditugu: nor gara? nola aurkezten gara mundura? eta zer da ezberdintzen gaituena? eta berezi egiten gaituena? Identitate grafikoak, bereziki, marka baten irudikapen bisualean oinarritzen da. Har dezagun denok ezagutzen dugun adibide bat: Coca Cola.

Ziurrenik, marka honetan pentsatzean, bere logo ikonikoa datorkigu burura, baina identitate grafikoa haratago doa, laten diseinutik kamioien aurkezpenetaraino. Starbucks, bere logo bereizgarriarekin eta edalontziak eta poltsak bezalako euskarriekin, beste adibide argia da. Maila pertsonalean nahiz profesionalean, lelo, tipografia, tamaina, logotipo eta elementu jakin batzuk biltzen dituen eskuliburu grafikoa da honen atzean dagoena.

Identitate Grafikoaren Funtsezko Elementuak

Identitate grafikoaren funtsa aztertu ondoren, ikus dezagun zeintzuk diren nortasun grafikoa osatzen dituen elementuak.

  • Logotipoa – Zure Zeinua: Identitate grafikoan funtsezkoa den pieza da, edozein enpresak duen zeinua. Enpresa batentzat edota zure proiektu pertsonalarentzat bada ere, logoak zure baloreak transmititu beharko ditu. Denboragabetasuna eta “gutxiago gehiago da” kontzeptuak ezinbestekoak dira honetan.
  • Kolore Korporatiboak – Zure Paleta Identitarioa: Kolore korporatiboak beste alderdi garrantzitsuak dira. Hauek euskarri fisikoez gain, webgunearekin bat joan beharko dira eta branding edo identitate osoarekin koherenteak izan behar dute: logoan, papergintzan eta edozein material grafiko eta digitaletan. PANTONE kodeak erabiltzeak sendotasuna bermatzen du, bereziki inpresioetarako.
  • Tipografia – Zure Ikusizko Komunikazio Estiloa: Tipografiaren aukeraketa, tamaina eta estiloa identitate grafikoan laguntzen duten erabaki garrantzitsuak dira baita ere. Zure nortasunarekiko koherentzia funtsezkoa da. Zenbakizko karaktereak eta karaktere alfabetikoak hartzen dituen tipografia moldakorra aukeratzea da kasu honetan egokiena, beharrezkoak ez diren aldaketak saihestuz.
  • Identitate Bisualaren edo Markaren Eskuliburua: Identitate bisualaren eskuliburua, askotan oharkabean pasatzen den elementua den arren, marka baten esentzia grafikoaren zaindaria da. Logoaren xehetasunetatik hasita, koloreak eta tipografiak erabiltzeko jarraibideetaraino, eskuliburu hau funtsezkoa da markaren edozein erabilera egiteko. Dokumentu honen luzera aldatu egiten da, infografia zehatzetatik hasi eta 300 orrialdeko dokumentu zehatzetaraino, erakunde bakoitzaren beharretara egokituz.

Nortasun Grafikoa Garatzen

Nortasun grafikoa ezartzea liluragarria da. Hala ere, arrakastak aurretik egindako ikerketa sakon bat eskatzen du. Zure entzuleak ezagutu, zure sektorea ulertu eta zure esentzia islatzen dituen baloreak aukeratu. Proba eta errorea prozesuaren parte dira; azken emaitzak zure markaren, produktuaren edo negozioaren funtsa hartu behar ditu. Ikus-nortasunari buruzko eskuliburu batean dokumentatu, etorkizuneko aldaketetara erraz egokitzeko. Identitate grafikoa inoiz baino garrantzitsuagoa da mundu digitalean. Pentsatu al duzu noizbait eskuliburu bat sortzea?

Diseinu grafiko zerbitzu pertsonalizatu baten bila bazabiltza edo buruan ideiaren bat baduzu, ez izan zalantzarik eta jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuan gidatuko zaitugu!