MARMARRU URRATSAK

Zure markan sinisten dugu eta hortaz, proiektuetan metodologia egokienak erabiltzen ditugu

Zure narratibari merezitako ahotsa aurkitzen diogu, markaren balioak sustatuz.

MARMARRU URRATSAK

Zure markan sinisten dugu eta hortaz, proiektuetan metodologia egokienak erabiltzen ditugu

Zure narratibari merezitako ahotsa aurkitzen diogu, markaren balioak sustatuz.

MARMARRU URRATSAK

Zure markan sinisten dugu eta hortaz, proiektuetan metodologia egokienak erabiltzen ditugu

Zure narratibari merezitako ahotsa aurkitzen diogu, markaren balioak sustatuz.

LEHEN URRATSA

Expresso

Kafea asko gustatzen zaigu. Esan zuri nolakoa gustatzen zaizun eta hartuko dugu bat elkarrekin, gonbidatuko zaitugu. Lehen urrats honetan, zure helburuak zeintzuk diren ulertu nahi dugu, zure indarguneak, beldurrak edo oztopoak zeintzuk izan daitezkeen jakiteko. Horrela, zure markaren, merkatuaren, produktuaren edo zerbitzuaren beharrekin bat datorren estrategia bat definitu ahal izango dugu elkarrekin.

BIGARREN URRATSA

Concept

Design Thinking metodoari esker, zure ideia kontzeptualizatuko dugu eta helburu nahiz ikuspegi profesionala kontuan hartuta egokitutako proposamen bat egingo dizugu.

HIRUGARREN URRATSA

Develop

Fase honetan zure proiektuari forma emango diogu. Komunikazio-estrategia landuko dugu, zure helburuak lortzeko baliabide grafikoak eta digitalak erabiliz.

LAUGARREN URRATSA

Proactive

Zure bidelagun izango gara. Ezinbestekoa da marka edo webgune koherente bat izatea, noski, baina honen ondoren etorkizunean pentsatzea ere beharrezkoa da. Proiektu guztiek behar dute jarraipena. Moda, joera eta beharrak aldatu egiten dira denboran zehar eta, beraz, bide honetan aholkatu eta gidatzeko, hemen gaude.

LEHEN URRATSA

Expresso

Kafea asko gustatzen zaigu. Esan zuri nolakoa gustatzen zaizun eta hartuko dugu bat elkarrekin, gonbidatuko zaitugu. Lehen urrats honetan, zure helburuak zeintzuk diren ulertu nahi dugu, zure indarguneak, beldurrak edo oztopoak zeintzuk izan daitezkeen jakiteko. Horrela, zure markaren, merkatuaren, produktuaren edo zerbitzuaren beharrekin bat datorren estrategia bat definitu ahal izango dugu elkarrekin.

BIGARREN URRATSA

Concept

Design Thinking metodoari esker, zure ideia kontzeptualizatuko dugu eta helburu nahiz ikuspegi profesionala kontuan hartuta egokitutako proposamen bat egingo dizugu.

HIRUGARREN URRATSA

Develop

Fase honetan zure proiektuari forma emango diogu. Komunikazio-estrategia landuko dugu, zure helburuak lortzeko baliabide grafikoak eta digitalak erabiliz.

LAUGARREN URRATSA

Proactive

Zure bidelagun izango gara. Ezinbestekoa da marka edo webgune koherente bat izatea, noski, baina honen ondoren etorkizunean pentsatzea ere beharrezkoa da. Proiektu guztiek behar dute jarraipena. Moda, joera eta beharrak aldatu egiten dira denboran zehar eta, beraz, bide honetan aholkatu eta gidatzeko, hemen gaude.

LEHEN URRATSA

Expresso

Kafea asko gustatzen zaigu. Esan zuri nolakoa gustatzen zaizun eta hartuko dugu bat elkarrekin, gonbidatuko zaitugu. Lehen urrats honetan, zure helburuak zeintzuk diren ulertu nahi dugu, zure indarguneak, beldurrak edo oztopoak zeintzuk izan daitezkeen jakiteko. Horrela, zure markaren, merkatuaren, produktuaren edo zerbitzuaren beharrekin bat datorren estrategia bat definitu ahal izango dugu elkarrekin.

BIGARREN URRATSA

Concept

Design Thinking metodoari esker, zure ideia kontzeptualizatuko dugu eta helburu nahiz ikuspegi profesionala kontuan hartuta egokitutako proposamen bat egingo dizugu.

HIRUGARREN URRATSA

Develop

Fase honetan zure proiektuari forma emango diogu. Komunikazio-estrategia landuko dugu, zure helburuak lortzeko baliabide grafikoak eta digitalak erabiliz.

LAUGARREN URRATSA

Proactive

Zure bidelagun izango gara. Ezinbestekoa da marka edo webgune koherente bat izatea, noski, baina honen ondoren etorkizunean pentsatzea ere beharrezkoa da. Proiektu guztiek behar dute jarraipena. Moda, joera eta beharrak aldatu egiten dira denboran zehar eta, beraz, bide honetan aholkatu eta gidatzeko, hemen gaude.