RRSS

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

RRSS

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

RRSS

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

Zalantza asko daude post bateko luzeera zein den erabakitzeko. Idazten denbora gutxi daramagunean sortzen den lehen galderetako bat da, eta horren atzetik sare sozialetan noiz argitaratu behar den dator gehienetan. Azken hau, publiko handiago batengana iristeko beharren araberakoa izango da, izan ere, erantzun hau matematikoagoa dela esan daiteke.

Hitz kopuru egokiena zein den jakitea zaila da, noski: Gehiago irakurtzen/komentatzen/partekatzen al dira post luzeak? Edo laburrenak, agian? Twitterren badaude horri buruzko datu eta irizpideak, baina, espazio mugatua izanik, erraza da muga non dagoen jakitea, edo bestela esanda, zer den luze samarra. Post batean, publikazioaren izaera propioari soilik erantzun beharko lioke luzeerak.

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

Titularra (edo bere kabuz ulergarria) bada, 140 karaktere (edo 140 hitz 4 edo 5 esaldi) nahikoak izan daitezke. Beste batzuetan eremu handiagoa beharko dugu. Adibidez, prozesu konplexuagoak argudiatzeko edo azaltzeko. Kasu hauetan, 1.000 hitzetara irits daitezke (nahiz eta hala balitz, hobe genukeen post serie batzuk egitea).

Bestetik, gure buruari galdera hau egin beharko genioke baita ere: Merezi al du hitzak kontatzen aritzea? Ez dute dirurik balio (hitz jakin batzuengatik kobratzen ez bada, noski). WordPress-eko edo Word-eko testu koadroaren beheko aldean zenbaki bat baino ez da. Zergatik eskaini merezi ez duen arreta?

Kopuru gehiagok ez du beti zertan hobea esan nahi.

Kalitatea, kantitatearen gainetik

Kantitatea alde batera utzita, idazten dugunaren kalitatean zentratzea komeni da, komunikatzeko aukeratzen ditugun hitzetan, hala nola. Hitz bakoitzak gure posizionamenduan eragiten digu eta ez da alferrik galdu behar irakurleekin lotura bat sortzeko aukera hau. Oraindik gehiago, idatzitako kantitatearengatik.

Irakurleak gure idatzia irakurtzerakoan zer pentsatuko lukeen jakingo bagenu eta behar dituen erantzunak emango bagenizkio, hitz kopurua eta idatzitako kantitatea ez luke axolako.

Ondo sentituko da eta etorkizunean gehiago nahiko du. Horixe da eduki-marketinaren funtsa.

Post bateko hitz kopurua ez da garrantzitsuena, baizik eta edukiaren kalitatea eta irakurleekin konektatzeko gaitasuna bermatzea izango da.

Soluzio grafikoak eskaintzeaz gain, Marmarru Studion web eta edukien marketin zerbitzuak ere eskaintzen ditugu. Web orri profesional bat sortzetik, sare sozialen kudeaketara eta edukien ekoizpenera.

Zure webgunerako edo sare sozialetarako eduki freskoa, erakargarria eta eraginkorra sortzeko laguntza behar baduzu, Marmarru Studion zure helburuak lortzen laguntzeko gaude. Idatziguzu!

Zalantza asko daude post bateko luzeera zein den erabakitzeko. Idazten denbora gutxi daramagunean sortzen den lehen galderetako bat da, eta horren atzetik sare sozialetan noiz argitaratu behar den dator gehienetan. Azken hau, publiko handiago batengana iristeko beharren araberakoa izango da, izan ere, erantzun hau matematikoagoa dela esan daiteke.

Hitz kopuru egokiena zein den jakitea zaila da, noski: Gehiago irakurtzen/komentatzen/partekatzen al dira post luzeak? Edo laburrenak, agian? Twitterren badaude horri buruzko datu eta irizpideak, baina, espazio mugatua izanik, erraza da muga non dagoen jakitea, edo bestela esanda, zer den luze samarra. Post batean, publikazioaren izaera propioari soilik erantzun beharko lioke luzeerak.

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

Titularra (edo bere kabuz ulergarria) bada, 140 karaktere (edo 140 hitz 4 edo 5 esaldi) nahikoak izan daitezke. Beste batzuetan eremu handiagoa beharko dugu. Adibidez, prozesu konplexuagoak argudiatzeko edo azaltzeko. Kasu hauetan, 1.000 hitzetara irits daitezke (nahiz eta hala balitz, hobe genukeen post serie batzuk egitea).

Bestetik, gure buruari galdera hau egin beharko genioke baita ere: Merezi al du hitzak kontatzen aritzea? Ez dute dirurik balio (hitz jakin batzuengatik kobratzen ez bada, noski). WordPress-eko edo Word-eko testu koadroaren beheko aldean zenbaki bat baino ez da. Zergatik eskaini merezi ez duen arreta?

Kopuru gehiagok ez du beti zertan hobea esan nahi.

Kalitatea, kantitatearen gainetik

Kantitatea alde batera utzita, idazten dugunaren kalitatean zentratzea komeni da, komunikatzeko aukeratzen ditugun hitzetan, hala nola. Hitz bakoitzak gure posizionamenduan eragiten digu eta ez da alferrik galdu behar irakurleekin lotura bat sortzeko aukera hau. Oraindik gehiago, idatzitako kantitatearengatik.

Irakurleak gure idatzia irakurtzerakoan zer pentsatuko lukeen jakingo bagenu eta behar dituen erantzunak emango bagenizkio, hitz kopurua eta idatzitako kantitatea ez luke axolako.

Ondo sentituko da eta etorkizunean gehiago nahiko du. Horixe da eduki-marketinaren funtsa.

Post bateko hitz kopurua ez da garrantzitsuena, baizik eta edukiaren kalitatea eta irakurleekin konektatzeko gaitasuna bermatzea izango da.

Soluzio grafikoak eskaintzeaz gain, Marmarru Studion web eta edukien marketin zerbitzuak ere eskaintzen ditugu. Web orri profesional bat sortzetik, sare sozialen kudeaketara eta edukien ekoizpenera.

Zure webgunerako edo sare sozialetarako eduki freskoa, erakargarria eta eraginkorra sortzeko laguntza behar baduzu, Marmarru Studion zure helburuak lortzen laguntzeko gaude. Idatziguzu!

Zalantza asko daude post bateko luzeera zein den erabakitzeko. Idazten denbora gutxi daramagunean sortzen den lehen galderetako bat da, eta horren atzetik sare sozialetan noiz argitaratu behar den dator gehienetan. Azken hau, publiko handiago batengana iristeko beharren araberakoa izango da, izan ere, erantzun hau matematikoagoa dela esan daiteke.

Hitz kopuru egokiena zein den jakitea zaila da, noski: Gehiago irakurtzen/komentatzen/partekatzen al dira post luzeak? Edo laburrenak, agian? Twitterren badaude horri buruzko datu eta irizpideak, baina, espazio mugatua izanik, erraza da muga non dagoen jakitea, edo bestela esanda, zer den luze samarra. Post batean, publikazioaren izaera propioari soilik erantzun beharko lioke luzeerak.

Zenbat hitz behar dira ideia bat transmititzeko?

Titularra (edo bere kabuz ulergarria) bada, 140 karaktere (edo 140 hitz 4 edo 5 esaldi) nahikoak izan daitezke. Beste batzuetan eremu handiagoa beharko dugu. Adibidez, prozesu konplexuagoak argudiatzeko edo azaltzeko. Kasu hauetan, 1.000 hitzetara irits daitezke (nahiz eta hala balitz, hobe genukeen post serie batzuk egitea).

Bestetik, gure buruari galdera hau egin beharko genioke baita ere: Merezi al du hitzak kontatzen aritzea? Ez dute dirurik balio (hitz jakin batzuengatik kobratzen ez bada, noski). WordPress-eko edo Word-eko testu koadroaren beheko aldean zenbaki bat baino ez da. Zergatik eskaini merezi ez duen arreta?

Kopuru gehiagok ez du beti zertan hobea esan nahi.

Kalitatea, kantitatearen gainetik

Kantitatea alde batera utzita, idazten dugunaren kalitatean zentratzea komeni da, komunikatzeko aukeratzen ditugun hitzetan, hala nola. Hitz bakoitzak gure posizionamenduan eragiten digu eta ez da alferrik galdu behar irakurleekin lotura bat sortzeko aukera hau. Oraindik gehiago, idatzitako kantitatearengatik.

Irakurleak gure idatzia irakurtzerakoan zer pentsatuko lukeen jakingo bagenu eta behar dituen erantzunak emango bagenizkio, hitz kopurua eta idatzitako kantitatea ez luke axolako.

Ondo sentituko da eta etorkizunean gehiago nahiko du. Horixe da eduki-marketinaren funtsa.

Post bateko hitz kopurua ez da garrantzitsuena, baizik eta edukiaren kalitatea eta irakurleekin konektatzeko gaitasuna bermatzea izango da.

Soluzio grafikoak eskaintzeaz gain, Marmarru Studion web eta edukien marketin zerbitzuak ere eskaintzen ditugu. Web orri profesional bat sortzetik, sare sozialen kudeaketara eta edukien ekoizpenera.

Zure webgunerako edo sare sozialetarako eduki freskoa, erakargarria eta eraginkorra sortzeko laguntza behar baduzu, Marmarru Studion zure helburuak lortzen laguntzeko gaude. Idatziguzu!