DISEINUA

Tagline, Slogan eta Claim, ezberdintasunak eta noiz erabili

DISEINUA

Tagline, Slogan eta Claim, ezberdintasunak eta noiz erabili

DISEINUA

Tagline, Slogan eta Claim, ezberdintasunak eta noiz erabili

Diseinuaren eta komunikazioaren esparruan, ohikoa da termino espezializatu ugari entzutea, hala nola tagline, claim eta slogan. Hala ere, ez dago beti argi termino horiek zehazki zer esan nahi duten edo zein testuingurutan erabiltzea den egokiena. Horietako bakoitzak helburu jakin bat du, eta zeregin garrantzitsua du markaren eta publizitatearen estrategian. Erabilera eta komunikazio-helburua bereizten dira:

Tagline

Marka baten esentzia eta balioak atzematen dituen esaldia da. Logoaren ondoan doa eta epe luzerako eragina du. Adibideak: Apple – “Think different”, Nokia – “Connecting people”.

Slogan

Marka jartzen duen esaldi gogoangarri eta deigarria, normalean publizitatean. Adibideak: Nike – “Just do it”, IKEA – “Ongi etorri nire etxeko errepublika independentera”.

Claim

Kanpaina zehatzetan produktuaren edo zerbitzuaren ezaugarriak nabarmentzen dituen esaldi espezifikoa. Adibideak: M&M’s – “Zure ahoan urtzen dira, ez zure eskuetan”, MasterCard – “Gauza batzuk diruak ezin ditu erosi”.

Bakoitzak bere zeregina du eta antzekoak diruditen arren, erabilera estrategikoa desberdina da.

Tagline, slogan edo claim on bat sortzeko aholkuak:

  1. Erabili esaldi labur eta sinpleak.
  2. Gogoratzeko erraza izan dadila.
  3. Sortu azkar gogoratzeko esaldi bat.
  4. Atsegina bada, hobe.
  5. Zure produktua edo zerbitzua argi eta garbi identifika dadila.
  6. Ezaugarri nagusia nabarmendu.
  7. Errima edota sorpresa bezalako errekurtso edo baliabideak erabili.

Diseinu eraginkorrak kontsumitzailearen psikologia ulertzea ere esan nahi du. Diseinu on batek, bisualki ez ezik, emozionalki ere komunikatzen du. Pertsonek hobeto gogoratzen dituzte zerbait sentiarazten dieten markak, hala nola konfiantza, poza edo inspirazioa. Horregatik, tagline, slogan edo claim on batek emozionalki konektatu behar du xede-publikoarekin.

Gainera, kultura-testuinguruak berebiziko garrantzia du publizitate-mezuen diseinuan. Baliteke herrialde batean funtzionatzen duen eslogan batek eragin bera ez izatea beste herrialde batean, desberdintasun kulturalak direla eta. Funtsezkoa da faktore horiek kontuan hartzea, mezua behar bezala berpizten dela eta gaizkiulerturik edo irainik eragiten ez duela ziurtatzeko. Azkenean, garrantzitsua da esaldi horiek beren eginkizuna lortzea eta pertsonen memorian geratzea.

Zure markaren distira atera Marmarru Studio-rekin! Jarri gurekin harremanetan!

Diseinuaren eta komunikazioaren esparruan, ohikoa da termino espezializatu ugari entzutea, hala nola tagline, claim eta slogan. Hala ere, ez dago beti argi termino horiek zehazki zer esan nahi duten edo zein testuingurutan erabiltzea den egokiena. Horietako bakoitzak helburu jakin bat du, eta zeregin garrantzitsua du markaren eta publizitatearen estrategian. Erabilera eta komunikazio-helburua bereizten dira:

Tagline

Marka baten esentzia eta balioak atzematen dituen esaldia da. Logoaren ondoan doa eta epe luzerako eragina du. Adibideak: Apple – “Think different”, Nokia – “Connecting people”.

Slogan

Marka jartzen duen esaldi gogoangarri eta deigarria, normalean publizitatean. Adibideak: Nike – “Just do it”, IKEA – “Ongi etorri nire etxeko errepublika independentera”.

Claim

Kanpaina zehatzetan produktuaren edo zerbitzuaren ezaugarriak nabarmentzen dituen esaldi espezifikoa. Adibideak: M&M’s – “Zure ahoan urtzen dira, ez zure eskuetan”, MasterCard – “Gauza batzuk diruak ezin ditu erosi”.

Bakoitzak bere zeregina du eta antzekoak diruditen arren, erabilera estrategikoa desberdina da.

Tagline, slogan edo claim on bat sortzeko aholkuak:

  1. Erabili esaldi labur eta sinpleak.
  2. Gogoratzeko erraza izan dadila.
  3. Sortu azkar gogoratzeko esaldi bat.
  4. Atsegina bada, hobe.
  5. Zure produktua edo zerbitzua argi eta garbi identifika dadila.
  6. Ezaugarri nagusia nabarmendu.
  7. Errima edota sorpresa bezalako errekurtso edo baliabideak erabili.

Diseinu eraginkorrak kontsumitzailearen psikologia ulertzea ere esan nahi du. Diseinu on batek, bisualki ez ezik, emozionalki ere komunikatzen du. Pertsonek hobeto gogoratzen dituzte zerbait sentiarazten dieten markak, hala nola konfiantza, poza edo inspirazioa. Horregatik, tagline, slogan edo claim on batek emozionalki konektatu behar du xede-publikoarekin.

Gainera, kultura-testuinguruak berebiziko garrantzia du publizitate-mezuen diseinuan. Baliteke herrialde batean funtzionatzen duen eslogan batek eragin bera ez izatea beste herrialde batean, desberdintasun kulturalak direla eta. Funtsezkoa da faktore horiek kontuan hartzea, mezua behar bezala berpizten dela eta gaizkiulerturik edo irainik eragiten ez duela ziurtatzeko. Azkenean, garrantzitsua da esaldi horiek beren eginkizuna lortzea eta pertsonen memorian geratzea.

Zure markaren distira atera Marmarru Studio-rekin! Jarri gurekin harremanetan!

Diseinuaren eta komunikazioaren esparruan, ohikoa da termino espezializatu ugari entzutea, hala nola tagline, claim eta slogan. Hala ere, ez dago beti argi termino horiek zehazki zer esan nahi duten edo zein testuingurutan erabiltzea den egokiena. Horietako bakoitzak helburu jakin bat du, eta zeregin garrantzitsua du markaren eta publizitatearen estrategian. Erabilera eta komunikazio-helburua bereizten dira:

Tagline

Marka baten esentzia eta balioak atzematen dituen esaldia da. Logoaren ondoan doa eta epe luzerako eragina du. Adibideak: Apple – “Think different”, Nokia – “Connecting people”.

Slogan

Marka jartzen duen esaldi gogoangarri eta deigarria, normalean publizitatean. Adibideak: Nike – “Just do it”, IKEA – “Ongi etorri nire etxeko errepublika independentera”.

Claim

Kanpaina zehatzetan produktuaren edo zerbitzuaren ezaugarriak nabarmentzen dituen esaldi espezifikoa. Adibideak: M&M‘s – “Zure ahoan urtzen dira, ez zure eskuetan”, MasterCard – “Gauza batzuk diruak ezin ditu erosi”.

Bakoitzak bere zeregina du eta antzekoak diruditen arren, erabilera estrategikoa desberdina da.

Tagline, slogan edo claim on bat sortzeko aholkuak:

  1. Erabili esaldi labur eta sinpleak.
  2. Gogoratzeko erraza izan dadila.
  3. Sortu azkar gogoratzeko esaldi bat.
  4. Atsegina bada, hobe.
  5. Zure produktua edo zerbitzua argi eta garbi identifika dadila.
  6. Ezaugarri nagusia nabarmendu.
  7. Errima edota sorpresa bezalako errekurtso edo baliabideak erabili.

Diseinu eraginkorrak kontsumitzailearen psikologia ulertzea ere esan nahi du. Diseinu on batek, bisualki ez ezik, emozionalki ere komunikatzen du. Pertsonek hobeto gogoratzen dituzte zerbait sentiarazten dieten markak, hala nola konfiantza, poza edo inspirazioa. Horregatik, tagline, slogan edo claim on batek emozionalki konektatu behar du xede-publikoarekin..

Gainera, kultura-testuinguruak berebiziko garrantzia du publizitate-mezuen diseinuan. Baliteke herrialde batean funtzionatzen duen eslogan batek eragin bera ez izatea beste herrialde batean, desberdintasun kulturalak direla eta. Funtsezkoa da faktore horiek kontuan hartzea, mezua behar bezala berpizten dela eta gaizkiulerturik edo irainik eragiten ez duela ziurtatzeko. Azkenean, garrantzitsua da esaldi horiek beren eginkizuna lortzea eta pertsonen memorian geratzea.

Zure markaren distira atera Marmarru Studio-rekin! Jarri gurekin harremanetan!