RRSS

Negoziorako sare sozialak behar ditut?

RRSS

Negoziorako sare sozialak behar ditut?

RRSS

Negoziorako sare sozialak behar ditut?

Zergatik behar ditut?

Bezero posibleak erakartzeko eta produktu nahiz zerbitzuen salmenta berriak sortzeko.

Batez besteko ikerketa baten arabera, egunean 2 ordu ematen ditugu sare sozialetan. Eta mundu mailan ia 2 bilioi pertsonak dute profil bat sare sozialen batean. Zergatik egon behar du zure enpresak honetan? Batez ere zure egungo bezero potentzialak bertan daudelako.

Plataforma sozialek komunikazio-kanal bat emango dizute zure bezeroekin harremanetan jartzeko.

Sare sozialetan jendea komunikatzen da, eta sare hauen bidez, zuzeneko komunikazio-kanal bat sortu ahal izango duzu zure bezero potentzialekin. Gainera, zure salmenten jarraipena egin ahal izango duzu, iradokizunak, gomendioak eta balorazioak jasoz.

Uneoro jakin ahal izango duzu zer pentsatzen duten zure markari buruz.

Litekeena da dagoeneko zutaz edota zure negozioaz hitz egitea sare sozialetan. Hortaz, plataforma horietan egon beharko zenuke.

Lehiakideei aurreratzeko aukera da, eta honen baitan komunikazio-estrategia egokia egitekoa ere.

Ziurrenik zure lehiakideak ere sare sozialetan daude. Zer egiten duten eta nola egiten duten, bezeroekin nola komunikatzen diren eta zer estrategia jarraitzen dituzten ikusteko aukera paregabea da hau. Beraz, aztertu, ezagutu eta lehiakideak baino zerbitzu edo produktu hobea eskaintzeko aurreratzeko lagungarria da ere.

Laburbilduz…

Zure negoziora hobekien egokitzen diren sare sozialak bakarrik aztertu behar dira, eta enpresaren komunikazioari mesede egingo dion gizarte-estrategia ertain bat asmatu behar da.

Marmarru Studion, zure sare sozialekin laguntzeko gaude. Galderaren bat baduzu edota honekin aholkatzea beharko bazenu, jar zaitez gurekin harremanetan.

Zergatik behar ditut?

Bezero posibleak erakartzeko eta produktu nahiz zerbitzuen salmenta berriak sortzeko.

Batez besteko ikerketa baten arabera, egunean 2 ordu ematen ditugu sare sozialetan. Eta mundu mailan ia 2 bilioi pertsonak dute profil bat sare sozialen batean. Zergatik egon behar du zure enpresak honetan? Batez ere zure egungo bezero potentzialak bertan daudelako.

Plataforma sozialek komunikazio-kanal bat emango dizute zure bezeroekin harremanetan jartzeko.

Sare sozialetan jendea komunikatzen da, eta sare hauen bidez, zuzeneko komunikazio-kanal bat sortu ahal izango duzu zure bezero potentzialekin. Gainera, zure salmenten jarraipena egin ahal izango duzu, iradokizunak, gomendioak eta balorazioak jasoz.

Uneoro jakin ahal izango duzu zer pentsatzen duten zure markari buruz.

Litekeena da dagoeneko zutaz edota zure negozioaz hitz egitea sare sozialetan. Hortaz, plataforma horietan egon beharko zenuke.

Lehiakideei aurreratzeko aukera da, eta honen baitan komunikazio-estrategia egokia egitekoa ere.

Ziurrenik zure lehiakideak ere sare sozialetan daude. Zer egiten duten eta nola egiten duten, bezeroekin nola komunikatzen diren eta zer estrategia jarraitzen dituzten ikusteko aukera paregabea da hau. Beraz, aztertu, ezagutu eta lehiakideak baino zerbitzu edo produktu hobea eskaintzeko aurreratzeko lagungarria da ere.

Laburbilduz…

Zure negoziora hobekien egokitzen diren sare sozialak bakarrik aztertu behar dira, eta enpresaren komunikazioari mesede egingo dion gizarte-estrategia ertain bat asmatu behar da.

Marmarru Studion, zure sare sozialekin laguntzeko gaude. Galderaren bat baduzu edota honekin aholkatzea beharko bazenu, jar zaitez gurekin harremanetan.

Zergatik behar ditut?

Bezero posibleak erakartzeko eta produktu nahiz zerbitzuen salmenta berriak sortzeko.

Batez besteko ikerketa baten arabera, egunean 2 ordu ematen ditugu sare sozialetan. Eta mundu mailan ia 2 bilioi pertsonak dute profil bat sare sozialen batean. Zergatik egon behar du zure enpresak honetan? Batez ere zure egungo bezero potentzialak bertan daudelako.

Plataforma sozialek komunikazio-kanal bat emango dizute zure bezeroekin harremanetan jartzeko.

Sare sozialetan jendea komunikatzen da, eta sare hauen bidez, zuzeneko komunikazio-kanal bat sortu ahal izango duzu zure bezero potentzialekin. Gainera, zure salmenten jarraipena egin ahal izango duzu, iradokizunak, gomendioak eta balorazioak jasoz.

Uneoro jakin ahal izango duzu zer pentsatzen duten zure markari buruz.

Litekeena da dagoeneko zutaz edota zure negozioaz hitz egitea sare sozialetan. Hortaz, plataforma horietan egon beharko zenuke.

Lehiakideei aurreratzeko aukera da, eta honen baitan komunikazio-estrategia egokia egitekoa ere.

Ziurrenik zure lehiakideak ere sare sozialetan daude. Zer egiten duten eta nola egiten duten, bezeroekin nola komunikatzen diren eta zer estrategia jarraitzen dituzten ikusteko aukera paregabea da hau. Beraz, aztertu, ezagutu eta lehiakideak baino zerbitzu edo produktu hobea eskaintzeko aurreratzeko lagungarria da ere.

Laburbilduz…

Zure negoziora hobekien egokitzen diren sare sozialak bakarrik aztertu behar dira, eta enpresaren komunikazioari mesede egingo dion gizarte-estrategia ertain bat asmatu behar da.

Marmarru Studion, zure sare sozialekin laguntzeko gaude. Galderaren bat baduzu edota honekin aholkatzea beharko bazenu, jar zaitez gurekin harremanetan.