GARAZI LIBURUDENDA

Rebrandinga, identitate korporatiboa, aplikazioak & Web

Marka rediseinua, aplikazioak eta webgunearen diseinu eta garatzea. Garazi Liburudendak 25 urte baino gehiago daramatza Donostiako Antigua auzoko jendeari zerbitzurik onena eskaintzen.

GARAZI LIBURUDENDA

Rebrandinga, identitate korporatiboa, aplikazioak & Web

Marka rediseinua, aplikazioak eta webgunearen diseinu eta garatzea. Garazi Liburudendak 25 urte baino gehiago daramatza Donostiako Antigua auzoko jendeari zerbitzurik onena eskaintzen.

GARAZI LIBURUDENDA

Rebrandinga, identitate korporatiboa, aplikazioak & Web

Marka rediseinua, aplikazioak eta webgunearen diseinu eta garatzea. Garazi Liburudendak 25 urte baino gehiago daramatza Donostiako Antigua auzoko jendeari zerbitzurik onena eskaintzen.

z a h a r r a

b e r r i a

Garazi Liburudendaren markak oso istorio pertsonal polita zuen, Carlos Caminok diseinatu baitzuen, liburu-dendako familiaren aitonak. Logotipoa zaharra zenez, ez zuen txuri-beltzean funtzionatzen eta, beraz, lehen arazoarekin topatu ziren zerbitzuak digitalizatzeko orduan.
Bere historia eta nortasunarekiko zuen maitasuna errespetatuz, marka kontu handiz birdiseinatu genuen, bere balioak nabarmenduz eta areagotuz. Era berean, gaur egungo egoerara egokitu genuen, bere kabuz funtziona zezan.

z a h a r r a

b e r r i a

Garazi Liburudendaren markak oso istorio pertsonal polita zuen, Carlos Caminok diseinatu baitzuen, liburu-dendako familiaren aitonak. Logotipoa zaharra zenez, ez zuen txuri-beltzean funtzionatzen eta, beraz, lehen arazoarekin topatu ziren zerbitzuak digitalizatzeko orduan.
Bere historia eta nortasunarekiko zuen maitasuna errespetatuz, marka kontu handiz birdiseinatu genuen, bere balioak nabarmenduz eta areagotuz. Era berean, gaur egungo egoerara egokitu genuen, bere kabuz funtziona zezan.

z a h a r r a

b e r r i a

Garazi Liburudendaren markak oso istorio pertsonal polita zuen, Carlos Caminok diseinatu baitzuen, liburu-dendako familiaren aitonak. Logotipoa zaharra zenez, ez zuen txuri-beltzean funtzionatzen eta, beraz, lehen arazoarekin topatu ziren zerbitzuak digitalizatzeko orduan.
Bere historia eta nortasunarekiko zuen maitasuna errespetatuz, marka kontu handiz birdiseinatu genuen, bere balioak nabarmenduz eta areagotuz. Era berean, gaur egungo egoerara egokitu genuen, bere kabuz funtziona zezan.
Tipografia-lanak, koloreen hausnarketa eta diseinua funtsezkoak izan ziren prozesu honetan. Hala, sare sozialetan erabil zitzaketen argazkiak ateratzeaz gain ere, nortasun korporatibo berriarekin bat zetozen webgune berrian lantzeko aukera izan dugu honetan.
Tipografia-lanak, koloreen hausnarketa eta diseinua funtsezkoak izan ziren prozesu honetan. Hala, sare sozialetan erabil zitzaketen argazkiak ateratzeaz gain ere, nortasun korporatibo berriarekin bat zetozen webgune berrian lantzeko aukera izan dugu honetan.