DISEINUA

Aro modernoko rebranding-a

DISEINUA

Aro modernoko rebranding-a

DISEINUA

Aro modernoko rebranding-a

Ezagutu rebranding-a errefortzu teknika gisa

“Rebranding” terminoa ezagutzen duzu? Xehetasunetan murgildu aurretik, funtsezkoa da zehazki zer esan nahi duen ulertzea. Horretarako, lehenik eta behin, argi izan behar dugu brandinga zer den.

Hitz gutxitan esanda, brandingak nortasun-marka bat emateko egiten diren ekintza guztiak biltzen ditu. Logoa, mezua, packaging-a, sare sozialetako irudiak… Laburbilduz, marka irudikatzen duen guztia hartzen du kontuan.

Hala ere, batzuetan, ikerketa egokirik ez dagoelako edota urteak pasa ahala, marka batek bere nortasuna berritzea eskatzen du. Kasu honetan, rebranding-a sartzen da jokoan, garai berrietara egokitzeko markaren berrargitalpena.

Termino errazetan, rebrandig-a marka baten nortasuna erabat edo partzialki aldatzeko ezarritako estrategia gisa ezagutzen da.

Branding, rebranding eta restyling: Ezberdintasunak eta konexioak

Erlazionatutak daude baina esanahian ezberdinak dira hiru termino hauek. Branding, rebranding eta restyling kontzeptuak antzekoak dirudite, baina ezaugarri desberdinak dituzte.

Branding eta rebranding-a marka baten identitatearekin lotzen dira: lehenengoa marka sortzera bideratzen da eta bigarrena, aldiz, hau aldatzera.

Baina, zer da restylinga? Kasu honetan, marka berriz diseinatzeari dagokio, baina ez bere nortasuna bera, baizik eta bere irudi bisuala. Restylinga rebranding-aren zati integrala da, markaren nortasuna aldatzeko prozesu batean egindako ekintzetako bat, alegia.

Noiz da rebranding bat egiteko unerik egokiena?

Nahiz eta rebranding-ak marka baten identitatea berriz diseinatzean oinarritzen den, ez da beti beharrezkoa. Hala ere, egoera batzuetan funtsezko estrategia bilakatzen da (posizionamendu-aldaketa lortzeko). Hauek dira rebranding bat inplementatzean gerta daitezkeen egoera batzuk:

1. Gaitasunetik bereiztea

Ohikotik aldendu eta nabarmenduko den balio-proposamen bat eskaintzen dugunean, online denda batek, adibidez, ingurumena zaintzera bideratutako rebranding bat inplementatu ahal izango luke, soilik material birziklatuak erabiliz beren bidalketetarako. Horrela, planeta babesteko konpromisoa erakusten du.

2. Irudi negatiboaren zuzenketa

Batzuetan, iraganeko akatsen edo erabaki txarren ondorioz, marka batek balioa gal dezake eta berreskuratzeko egiten dituen ahaleginak alferrikakoak izan daitezke. Kasu horietan, rebranding batek, enpresa-estrategia berri batekin batera, kontsumitzaileen pertzepzioa aldatzen eta haien konfiantza berreskuratzen lagun dezake.

3. Merkatu-kuota galtzea

Marka bat produktu edo zerbitzu batean oso espezializatuta badago eta merkatua gainezka badago, baliteke merkatu-kuota murriztea. Egoera horretan, rebranding estrategiko batek audientzia aldatzen edo handitzen lagun dezake, segmentu berriak erakarriz eta merkatuan duen presentzia areagotuz.

4. Ustekabeko kausak

Enpresen mundua etengabe aldatzen ari da eta ustekabeko egoerak sor daitezke. Hala nola, merkatu-aldaketak, krisi ekonomikoak edo enpresa berrien sorrerak. Kasu horietan ere, rebranding bat beharrezkoa izan daiteke errealitate berrira egokitzeko eta markaren hazkundea bermatzeko.

5. Nazioarteko hedapena

Baliteke marka batek herrialde batean branding arrakastatsua izatea, baina bere irudia desegokitzat edo gustu txarrekotzat jo daiteke beste merkatu batzuetan. Ildo horretan, rebranding-tzat har daiteke logo neutralagoa eta nazioartekoagoa hartzeko edota marka-identitate desberdinak sortzeko (betiere merkatu espezifiko bakoitzari egokituta).

Edonola ere, diseinu grafikoko zerbitzu pertsonalizatua behar baduzu edota buruan ideiaren bat baduzu, jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuaren garapenean gidatuko zaitugu, forma emanez eta merezi duen profesionaltasunarekin gauzatuz.

Ezagutu rebranding-a errefortzu teknika gisa

“Rebranding” terminoa ezagutzen duzu? Xehetasunetan murgildu aurretik, funtsezkoa da zehazki zer esan nahi duen ulertzea. Horretarako, lehenik eta behin, argi izan behar dugu brandinga zer den.

Hitz gutxitan esanda, brandingak nortasun-marka bat emateko egiten diren ekintza guztiak biltzen ditu. Logoa, mezua, packaging-a, sare sozialetako irudiak… Laburbilduz, marka irudikatzen duen guztia hartzen du kontuan.

Hala ere, batzuetan, ikerketa egokirik ez dagoelako edota urteak pasa ahala, marka batek bere nortasuna berritzea eskatzen du. Kasu honetan, rebranding-a sartzen da jokoan, garai berrietara egokitzeko markaren berrargitalpena.

Termino errazetan, rebrandig-a marka baten nortasuna erabat edo partzialki aldatzeko ezarritako estrategia gisa ezagutzen da.

Branding, rebranding eta restyling: Ezberdintasunak eta konexioak

Erlazionatutak daude baina esanahian ezberdinak dira hiru termino hauek. Branding, rebranding eta restyling kontzeptuak antzekoak dirudite, baina ezaugarri desberdinak dituzte.

Branding eta rebranding-a marka baten identitatearekin lotzen dira: lehenengoa marka sortzera bideratzen da eta bigarrena, aldiz, hau aldatzera.

Baina, zer da restylinga? Kasu honetan, marka berriz diseinatzeari dagokio, baina ez bere nortasuna bera, baizik eta bere irudi bisuala. Restylinga rebranding-aren zati integrala da, markaren nortasuna aldatzeko prozesu batean egindako ekintzetako bat, alegia.

Noiz da rebranding bat egiteko unerik egokiena?

Nahiz eta rebranding-ak marka baten identitatea berriz diseinatzean oinarritzen den, ez da beti beharrezkoa. Hala ere, egoera batzuetan funtsezko estrategia bilakatzen da (posizionamendu-aldaketa lortzeko). Hauek dira rebranding bat inplementatzean gerta daitezkeen egoera batzuk:

1. Gaitasunetik bereiztea

Ohikotik aldendu eta nabarmenduko den balio-proposamen bat eskaintzen dugunean, online denda batek, adibidez, ingurumena zaintzera bideratutako rebranding bat inplementatu ahal izango luke, soilik material birziklatuak erabiliz beren bidalketetarako. Horrela, planeta babesteko konpromisoa erakusten du.

2. Irudi negatiboaren zuzenketa

Batzuetan, iraganeko akatsen edo erabaki txarren ondorioz, marka batek balioa gal dezake eta berreskuratzeko egiten dituen ahaleginak alferrikakoak izan daitezke. Kasu horietan, rebranding batek, enpresa-estrategia berri batekin batera, kontsumitzaileen pertzepzioa aldatzen eta haien konfiantza berreskuratzen lagun dezake.

3. Merkatu-kuota galtzea

Marka bat produktu edo zerbitzu batean oso espezializatuta badago eta merkatua gainezka badago, baliteke merkatu-kuota murriztea. Egoera horretan, rebranding estrategiko batek audientzia aldatzen edo handitzen lagun dezake, segmentu berriak erakarriz eta merkatuan duen presentzia areagotuz.

4. Ustekabeko kausak

Enpresen mundua etengabe aldatzen ari da eta ustekabeko egoerak sor daitezke. Hala nola, merkatu-aldaketak, krisi ekonomikoak edo enpresa berrien sorrerak. Kasu horietan ere, rebranding bat beharrezkoa izan daiteke errealitate berrira egokitzeko eta markaren hazkundea bermatzeko.

5. Nazioarteko hedapena

Baliteke marka batek herrialde batean branding arrakastatsua izatea, baina bere irudia desegokitzat edo gustu txarrekotzat jo daiteke beste merkatu batzuetan. Ildo horretan, rebranding-tzat har daiteke logo neutralagoa eta nazioartekoagoa hartzeko edota marka-identitate desberdinak sortzeko (betiere merkatu espezifiko bakoitzari egokituta).

Edonola ere, diseinu grafikoko zerbitzu pertsonalizatua behar baduzu edota buruan ideiaren bat baduzu, jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuaren garapenean gidatuko zaitugu, forma emanez eta merezi duen profesionaltasunarekin gauzatuz.

Ezagutu rebranding-a errefortzu teknika gisa

“Rebranding” terminoa ezagutzen duzu? Xehetasunetan murgildu aurretik, funtsezkoa da zehazki zer esan nahi duen ulertzea. Horretarako, lehenik eta behin, argi izan behar dugu brandinga zer den.

Hitz gutxitan esanda, brandingak nortasun-marka bat emateko egiten diren ekintza guztiak biltzen ditu. Logoa, mezua, packaging-a, sare sozialetako irudiak… Laburbilduz, marka irudikatzen duen guztia hartzen du kontuan.

Hala ere, batzuetan, ikerketa egokirik ez dagoelako edota urteak pasa ahala, marka batek bere nortasuna berritzea eskatzen du. Kasu honetan, rebranding-a sartzen da jokoan, garai berrietara egokitzeko markaren berrargitalpena.

Termino errazetan, rebrandig-a marka baten nortasuna erabat edo partzialki aldatzeko ezarritako estrategia gisa ezagutzen da.

Branding, rebranding eta restyling: Ezberdintasunak eta konexioak

Erlazionatutak daude baina esanahian ezberdinak dira hiru termino hauek. Branding, rebranding eta restyling kontzeptuak antzekoak dirudite, baina ezaugarri desberdinak dituzte.

Branding eta rebranding-a marka baten identitatearekin lotzen dira: lehenengoa marka sortzera bideratzen da eta bigarrena, aldiz, hau aldatzera.

Baina, zer da restylinga? Kasu honetan, marka berriz diseinatzeari dagokio, baina ez bere nortasuna bera, baizik eta bere irudi bisuala. Restylinga rebranding-aren zati integrala da, markaren nortasuna aldatzeko prozesu batean egindako ekintzetako bat, alegia.

Noiz da rebranding bat egiteko unerik egokiena?

Nahiz eta rebranding-ak marka baten identitatea berriz diseinatzean oinarritzen den, ez da beti beharrezkoa. Hala ere, egoera batzuetan funtsezko estrategia bilakatzen da (posizionamendu-aldaketa lortzeko). Hauek dira rebranding bat inplementatzean gerta daitezkeen egoera batzuk:

1. Gaitasunetik bereiztea

Ohikotik aldendu eta nabarmenduko den balio-proposamen bat eskaintzen dugunean, online denda batek, adibidez, ingurumena zaintzera bideratutako rebranding bat inplementatu ahal izango luke, soilik material birziklatuak erabiliz beren bidalketetarako. Horrela, planeta babesteko konpromisoa erakusten du.

2. Irudi negatiboaren zuzenketa

Batzuetan, iraganeko akatsen edo erabaki txarren ondorioz, marka batek balioa gal dezake eta berreskuratzeko egiten dituen ahaleginak alferrikakoak izan daitezke. Kasu horietan, rebranding batek, enpresa-estrategia berri batekin batera, kontsumitzaileen pertzepzioa aldatzen eta haien konfiantza berreskuratzen lagun dezake.

3. Merkatu-kuota galtzea

Marka bat produktu edo zerbitzu batean oso espezializatuta badago eta merkatua gainezka badago, baliteke merkatu-kuota murriztea. Egoera horretan, rebranding estrategiko batek audientzia aldatzen edo handitzen lagun dezake, segmentu berriak erakarriz eta merkatuan duen presentzia areagotuz.

4. Ustekabeko kausak

Enpresen mundua etengabe aldatzen ari da eta ustekabeko egoerak sor daitezke. Hala nola, merkatu-aldaketak, krisi ekonomikoak edo enpresa berrien sorrerak. Kasu horietan ere, rebranding bat beharrezkoa izan daiteke errealitate berrira egokitzeko eta markaren hazkundea bermatzeko.

5. Nazioarteko hedapena

Baliteke marka batek herrialde batean branding arrakastatsua izatea, baina bere irudia desegokitzat edo gustu txarrekotzat jo daiteke beste merkatu batzuetan. Ildo horretan, rebranding-tzat har daiteke logo neutralagoa eta nazioartekoagoa hartzeko edota marka-identitate desberdinak sortzeko (betiere merkatu espezifiko bakoitzari egokituta).

Edonola ere, diseinu grafikoko zerbitzu pertsonalizatua behar baduzu edota buruan ideiaren bat baduzu, jarri Marmarru Studiorekin harremanetan! Zure proiektuaren garapenean gidatuko zaitugu, forma emanez eta merezi duen profesionaltasunarekin gauzatuz.